Emirates představuje novou strategii pro hospitality na svých palubách

12.05.2022 \\ Informace

Letecká společnost Emirates známá svými prvotřídními produkty a službami představuje novou strategii pro pohostinské služby na palubách svých letounů. Zákazníkům tak opět přinese nový zážitek z létání.   

Nová strategie zahrnuje jednu z nejrozsáhlejších iniciativ v oblasti lidských zdrojů, procesů a produktů, která kdy byla realizována touto leteckou společností. Změny, které vzešly z této iniciativy, se budou týkat všech týmů a podpůrných oddělení, které jsou v přímém kontaktu se zákazníky.   

„I přes nemalé překážky během koronavirové pandemie společnost Emirates nepřestala pracovat na nových aktivitách, které povznesou zákaznickou zkušenost na vyšší úroveň,“ řekl Adel Al Redha, provozní ředitel Emirates.   

„Emirates již nyní nabízí prvotřídní služby, které naši zákazníci tolik oceňují, a naši společnost tak odlišují od ostatních. Prostřednictvím nově uvedené strategie chceme našim týmům poskytnout dovednosti, díky kterým docílíme silnějšího a osobnějšího propojení s našimi zákazníky v každém aspektu jejich cesty. Konkrétně půjde o investice do nových technologií, zefektivnění našich procesů a podporou našich zaměstnanců, klíčových ambasadorů značky Emirates. Výukový program bude zahájen v červnu tohoto roku a průběžně budeme přidávat další kurzy, abychom zajistili maximální konzistenci jak ve výuce, tak v následné implementaci programu,“ dodal Adel Al Redha.           

Emirates na své nové strategii spolupracuje s vyhlášenou školou Ecole hôtelière de Lausanne (EHL), která již dlouhodobě patří mezi nejlepší školy v oblasti managementu pohostinství. Základy nové strategie tvoří jednoduchost, excelence, inovace a vášeň.   

Cílem nového programu je zajistit konzistenci napříč všemi fázemi kontaktu s klienty a poskytnout podpůrný rámec pro týmy, které pro zákazníky Emirates vytvářejí jedinečné momenty.

Prvky nové strategie byly již implementovány v rámci služby Premium Economy Class, která bude na vybraných trasách spuštěna v srpnu. Palubní personál tak získal nové znalosti o prezentaci pokrmů a nabídky nápojů, bezplatného vybavení a mnoho dalšího.

První skupina pracovníků Emirates již na začátku tohoto roku absolvovala intenzivní dvoutýdenní program v Dubaji a rovněž v hlavním kampusu EHL v Lausanne, následně pak obdržela certifikát EHL Qualified Learning Facilitator Certification. Tito pracovníci se od června stanou součástí hlavního týmu, který se bude podílet na zavádění nových iniciativ.  

Letecká společnost Emirates také zřizuje interní centrum Emirates Hospitality Centre of Excellence, které bude koordinovat zavádění nové strategie napříč různými týmy podílejícími se na poskytování služeb zákazníkům.