Služba odvozu firemních zákazníků Bolt Business představuje novou funkci

25.02.2022 \\ Byznys

Uživatelé Bolt Business mohou nyní využívat službu hromadné fakturace, která firmám sníží byrokracii i náklady a jejich zaměstnancům usnadňuje každodenní používání platformy Bolt.

V rámci služby Bolt Business nyní mohou české firmy fakturovat všechny cesty uskutečněné prostřednictvím služby Bolt za určitý měsíc najednou, a to bez ohledu na počet zaměstnanců, kteří ji využívají. Firmy tak ušetří čas strávený administrativou těchto výdajů, například nemusí vést denní knihu jízd. Funkce „Komentovat před jízdou“ navíc umožňuje přiřadit konkrétní jízdy k dílčím projektům nebo druhům činností. Souhrnnou fakturaci lze jednoduše nastavit přes webový portál Bolt Business. 

Služba Bolt Business je v současné době dostupná ve více než 20 zemích s tím, že i fakturace jízd v zahraničí vždy probíhá v měně, kterou má firma nastavenou jako výchozí. Její další velkou výhodou je okolnost, že může zahrnovat také síť sdílených elektrických koloběžek Bolt. Na kratší vzdálenosti jsou totiž koloběžky ideální jako mimořádně rychlý způsob dopravy
v městském provozu, který je navíc oproti odvozu automobilem pro zaměstnavatele finančně výhodnější a pro městské ovzduší přínosnější.

„Využití služeb platformy Bolt místo vlastního vozového parku je nákladově flexibilnější a výhodnější. Firma platí jen za uskutečněné jízdy, nenese náklady na údržbu služebních vozů, neplatí leasing ani nemusí řešit parkování. Naše analýzy ukazují, že využíváním platformy namísto provozování vlastních služebních vozů firmy ušetří téměř v 90 procentech případů. Dokonce je tomu tak i u služebních cest obchodních zástupců, kteří neustále jezdí ke klientům. Mimo to je využívání služeb mobility mnohem ohleduplnější k životnímu prostředí, což je důležitým faktorem pro čím dál více firem,“ říká Soňa Stloukalová, country manažerka Bolt pro Českou republiku.   

Obliba služby Bolt Business u českých firem stoupá, loni počet jízd jejím prostřednictvím meziročně narostl o 141 procent. Nejvíce jízd se uskutečnilo mezi osmou a desátou hodinou dopolední, zaměstnanci tedy s Boltem jezdí hlavně na první schůzky dne. Konkrétně v Praze patří mezi nejčastější destinace hlavní nádraží a letiště, což naznačuje, že po dvou letech pandemie opět stoupá meziměstské služební cestování.  

Pro využívání služby Bolt Business se stačí jednoduše zaregistrovat vyplněním krátkého formuláře na business.bolt.eu, kam bude uživatel aplikace Bolt přesměrován ze svého osobního profilu.