Řešení Roivenue už používají i Rohlik.cz, FactCool, TIPA či PackWay
Touha po maximální návratnosti investic do digitálního marketingu přivedla značky Rohlik.cz, FactCool, TIPA či PackWay mezi klienty známého integrátora marketingových kanálů Roivenue.
Roivenue, analytický startup zaměřený na integraci marketingových kanálů s využitím algoritmů multi-touch atribuce, rozšiřuje řady svých klientů na domácím trhu o čtyři významné značky – největšího českého hráče v rozvozu potravin Rohlik.cz, maloobchodního prodejce značkového oblečení FactCool, prodejce elektroniky a domácího vybavení TIPA či poskytovatele služeb v oblasti zásilkového obchodu PackWay. Po nedávné úspěšné expanzi do Velké Británie, Polska a Rumunska je to pro firmu další velký úspěch. Všechny jmenované značky začaly používat platformu Roivenue v prvním čtvrtletí roku 2019.
"Po rychlé expanzi na šest nových trhů jsme si brzy uvědomili, že potřebujeme řešení pro integraci marketingových dat. Nedávno jsme proto implementovali řešení Roivenue™ a naši analytici dat jsou skutečně nadšeni všemi možnostmi, které tato platforma nabízí," říká Filip Zatloukal, COO ve společnosti FactCool.
Prakticky celá klientská báze Roivenue se snaží řešit stejný obchodní problém, a sice jak co nejefektivněji maximalizovat návratnost investic do digitálního marketingu. Během několika posledních let byla tato základna primárně tvořena e-shopy, ale později se začaly přidávat i velké značky, mezi nimiž nově figuruje také Rohlik.cz. Všichni klienti usilují o nalezení cesty, jak co nejlépe vytěžit brandovou komunikaci stejně jako klasické akviziční kampaně.
Marketingová atribuce je nástroj, který pomáhá marketingovým profesionálům činit lépe informovaná rozhodnutí o výdajích na reklamu.